31 Mayıs 2012 Perşembe

bebeğinize en özel hediye


bi fikrim var !

bebeğim henüz dünyaya gelmeden bir kutu aldım , içine sevgimi koydum 
bebeğim 18.yaşgününde açacak bu kutuyu , daha önce dokunmak yasak !


içinde ne mi var ? işte bazıları ;

ilk fotoğrafı
doğumda takılan ilk bilezik , neredeyse benim baş parmağım kadar
MAAŞALLAHHH !!!
ilk emzik , ağzına almadı ama olsun ben aldım ya
giydiği ilk çorap
ilk ayakkabısı
mevlüt kıyafeti , melek gibiydi o gün
iyiki doğdun Kibele
İlk karne , ilk yaptığı resim diye devam edecek bunlar , sonra kutu , kuytu bir köşede meleğimin ellerini bekleyecek , o günlerin hayaliyle doldurmaya devam
sizde geç kalmayın , hatıralar olmasa hayat dediğin nedir ki ?



13 yorum:

  1. ne kadar güzel düşünmüşsün. benzer bir kutu bende de var içi ıvır zıvır dolu. böyle değerlendirmek iyi fikir.ileride çok anlamlı olacak

    YanıtlaSil
  2. evet Acqua,aslında ben annemin de bana böyle bir kutu hazırlayıp vermesini çok isterdim :(
    eğer anneysen hemen başla derim

    YanıtlaSil
  3. ya bu nasıl harika bir fikir çok çok çok beğendim.hiç aklıma gelmezdi benim.bende yapayım kızım iiçin paylaştığın içinde sana sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. rica ederim beyenmene sevindim :)
    ben bugün kutuya artık kullanmadığı için biberonuda attım

    YanıtlaSil
  5. süper fikir tebrikler!ben de ikiz kızlarıma ait ilkleri biriktiriyorum ama çekmecede,hepsini toparlayıp zamanı gelince onlara hediye etmek müthiş olur gerçekten
    defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizin bloga bayılıyorum
      devamlı bakıyorum
      sevgiler
      bebişlere öpücükler :)

      Sil
  6. ben de benzer bir 'sandık' hazırladım.hatta oğluma hamileyken yazmaya başladığım bir günlük bile var içinde.doğumdan sonra pek günlük olamadı gerçi,aylık,yıllık oldu neredeyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani doğumdan sonra vakit bulmak zor omuştur :))
      sandıkta çok hoş fikir
      üstelik daha sağlam :)

      Sil
  7. ÇOK GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN.HAYATI BOYUNCA ALDIĞI EN ANLAMLI HEDİYE OLACAK :)BENİM BÖYLE BİR HEDİYE HAZIRLAMAMA SANIRIM DAHA VAR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sofya
      zaman dediğin nedir ki
      bir bakmışsın kucağında :)

      Sil
  8. Çok güzel bir fikir bende kızıma yaptım hatta benimki biraz abartı oldu kutu kutu sanırım bu gidişle 10 kutu falan olur :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet eleme yapmak nasıl da zor :)
      bende kıyamıyorum eskimiyorlar çünkü
      hem yepyeni hemde çok şirin bir şeyle vedalaşmak zor valla
      ama ben bir kutuya indirgeyebildim :)

      Sil
  9. Aynı Kutudan bizde de var :) 8 senede bayada birikti içi ... Sevgilerimle..http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil

her yorumu tek tek cevaplamaya çalışacağım , çünkü benim için çok önemliler , sevgiler