Translate

19 Eylül 2012 Çarşamba

bebek saç bantları

en sevmediğim şeylerden biridir , minik kızımın saçlarının gözüne gelmesi
saçları gözünde , yüzünde çocuk görmekten de hoşlanmam , sanki bana rahatsız oluyorlarmış hissi verir hep
bu yüzden kızımın saçında rahat etmesini sağlayacak ,canını acıtmayacak birşeyler daima takılıdır
hatta kendim yaparım saç bantlarını da , netten modeller bakarken bu meleklere rastladım
hepsi nasıl da güzeller , bunlar melek değil de nedir :) insan hepsini öpmek koklamak istiyor
maaşallah diyorum ve sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum

3 yorum:

  1. çook tatlılar gerçekten, ama küçükken takmak lazım büyüyünce istemiyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl da tatlılar. insanın doğurası geliyor. hehe.

    YanıtlaSil

her yorumu tek tek cevaplamaya çalışacağım , çünkü benim için çok önemliler , sevgiler