Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

örgü kazak modeli


Bu kış bol bol örgü modelleri verdim sizlere ve bir süre daha vereceğim gibi görünüyor :)
Bu modelimde yeşil-mor uyumunu kullandım
Ben mor-yeşil , mor-oranj , mor-mavi kombinlerini çok beyeniyorum nedense
Bu model biraz zorladı beni , çok kolay hemen yapın diyemeyeceğim bu yüzden ama desen sadece ön yüzde olduğu için sizlere kolay gelebilir belki
Ortadaki mor yuvarlakları sonradan örüp diktim
Burgularla hareket kattım
Arkasıda her zaman yaptığım gibi düğmeli
Örmeyi düşünenlere şimdiden kolay gelsin :)

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım güle güle giysin sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyenmene sevindim siyah kuğum :)
      teşekkür ederim dileklerin için

      Sil
  2. çok tatlı olmuş...
    bebişin güle güle giysin canım...

    benim elimden gelmez örgü :((
    anneme hiç çekmemişim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun şirinem :)
      sende mutfakta dahisin ve çok titizsin
      seni seviyorum güzel arkadaşım

      Sil
  3. Elimden hiç gelmez örgü işi ama model çok hoş anneme göstermem lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:)
      takibe geçemedim davetli değilmişim :(
      yinde yorum için teşekkürler
      umarım anneniz de beyenir :)
      sevgiler

      Sil
  4. ellerinize saglık.mütiş olmuş:) bu aralar yünü çıkardım kızıma ama ne model hatırlıyorum ne kaç çift baslasam biliyorum.öyle işte.bir ara yardımcı olursun artık.takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek zevkle yardımcı olurum
      blogumda çok kazak hırka modeli var
      boş vaktinizde bakarsınız
      tekrar hoşgeldiniz
      sevgilerimle:)

      Sil

her yorumu tek tek cevaplamaya çalışacağım , çünkü benim için çok önemliler , sevgiler